Vandaag is het zover!

15 oktober 2008 - Lelystad, Nederland

Vandaag ga ik echt vertrekken. Vanmiddag om half 3 zit ik in het vliegtuig naar Cassablanca waar we zullen overstappen naar Douala. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk en vooral heel erg spannend. Ik heb vanochtend voor het laatst gedoucht onder een warme straal en waar ik nog lekker alle tijd kon nemen. Ik ben benieuwd hoe dat straks zal gaan. Ik heb mijn laatste bruine boterham met appelstroop en met kaas gegeten. Mijn ontbijt morgen wordt waarschijnlijk in het Seeman hotel in Douala en met een paar dagen zal ik een nieuw berichtje sturen vanuit Afrika!

1. Nicoliene TBP:
    15 oktober 2008
    Zometeen ook de laatste keer herfstweer, warme kleren aan, file op de snelweg, moeten haasten. Ik hoop niet dat je dat gaat missen :-)

Tot zometeen op Schiphol!
  2. Beatrix:
    goede reis!
    ik gedachten ben ik bij je, om je uit te zwaaien op schiphol.
    en niet achter de bosjes mannen aan zitten he.......!

x beatrix
  3. Istar:
    Heeeeeel veel plezier!
    Dit gaat een geweldige ervaring worden!
    Goede vlucht en hopelijk snel weer een update :)
    xx ies
  4. dieneke:
    15 oktober 2008
    Hallo Marjoleine.het is nu bijna half drie, Marjan en ik zijn net thuis ,we hebben sinterklaas inkopen gedaan,en jij bent aan je Afrika avontuur begonnen. goede vlucht en hou je taai!.
    groeten Dieneke.
  5. Natasja Blokland:
    15 oktober 2008
    Heel veel plezier. We zullen de weblog zeker in de gaten houden.
    Misschien kom je wel met een nieuwe paaldansstijl terug (hangen in een boom ofzo hahah).
    Groetjes van Natasja en de rest van de dansschool
  6. Keetie:
    15 oktober 2008
    Heel veel plezier! Geniet ervan:)
    Dikke kus Keetie
  7. Rianne:
    16 oktober 2008
    Heeey, ben zo benieuwd of je er al bent en hoe je reis ging! Vond het leuk je nog even te zien op Schiphol, ik had gewoon zin om ook in het vliegtuig te stappen en met je mee te gaan! Geniet van Afrika,
    xx Rianne
  8. Jelle:
    17 oktober 2008
    Jep ze heeft de eerste dag er al opzitten! xxxx

Mis je nu al!!!

Jelle
  9. Twiga:
    22 oktober 2008
    Hey meid!

Spannend hoor dit! Kom je terug om ons de regendans te leren?!? :P

-xxx-

Twiep