Nog twee weken

3 oktober 2008 - Groningen, Nederland

Volgens mij beginnen bijna alle reisblogs op deze manier. Dus die van mij dan ook maar, nog twee weken en ik vertrek! Ik heb mijn visum en bijna al mijn vaccinaties, krijg maandag nog de laatste. Ik ben ook al begonnen met Lariam slikken :s

Ik ga samen met Ruth voor onze lastste stage naar het ziekenhuis van Banga Bakundu in Kameroen. Het is de laatste stage en als ik klaar ben mag ik mezelf verpleegkundige noemen. Ik zal dus hier op deze blog alle spannende verhalen opschrijven! Wij zullen ons daar bezighouden met AIDS-voorlichting geven, onder andere wereld-aidsdag organiseren en taken uitvoeren in het ziekenhuis zelf.

De site van de organisatie voor wie wij daarheen gaan is http://www.givemilk.nl

1. Nicoliene TBP:
    3 oktober 2008
    Jeej! Ik ben de eerste! Veel plezier!

Kus,
    Je zus
  2. Jelle:
    Lariam... ;)

Ga je missen!
  3. Beatrix:
    3 oktober 2008
    veel suc6 maar natuurlijk ook vreselijk veel plezier gewenst.
  4. Mariet:
    3 oktober 2008
    Lieve schat ik wens Ruth en jou heel veel succes. Geniet ervan. Een dikke kus van je moeder.
  5. Jolande:
    3 oktober 2008
    Nou, dit ga ik natuurlijk volgen,hè? Ben zeer benieuwd en ik wens je veel interessants toe!
  6. linda,rianne,margrit,gerard:
    3 oktober 2008
    Marjolijne,we wensen je een hele fijne tijd toe!
    En we zijn natuurlijk heel benieuwd naar je verhalen, groetjes van ons; team fazant 20 en bewoners
  7. heleen:
    hey
    stoer om zo je opleiding af te sluiten. ik ga je site zeker elke week bezoekken om je blogs te lezen. veel plezier daar
    groetjes heleen
  8. Boukje:
    4 oktober 2008
    Hopefully no pink elephants door de pillen :D!
    Gaaf hoor, lekker naar Afrika!!! Als ik nog aan de universiteit zou studeren, zou ik je zeker op komen zoeken. Maar muh :(.
    Tot vanavond en een dikke zoen, Bouk
  9. juliette:
    4 oktober 2008
    he lieverd! Ik wil je alvast heel veel plezier wensen. De muziek komt eraan! Hele dikke kus xxxxxxxx
  10. Rianne:
    5 oktober 2008
    Hey chica! Heeeeel erg veel succes met al je activiteiten daar! Echt super dat je voor deze stage gekozen hebt. Geniet ervan, want de tijd gaat zo snel! Ik zal je missen, maar als je terug bent gaan we naar Praag! :) Of gewoon Groningen of Utrecht, is ook leuk! xx
  11. josette:
    5 oktober 2008
    Hey meid,
    Stoer man!!!
    heel veel plezier!!!
    kus
  12. remco snijders:
    6 oktober 2008
    super vet zeg, lekker genieten daar hoor. ik zou heerlijk wat lokale drankjes nuttige en je nuttig maken. ik ben benieuwd wat voor verhalen hier allemaal op komen te staan. Succes daar!!!

Jelle jij ook succes man

dikke kus
  13. dieneke:
    10 oktober 2008
    Hallo Marjolijne. geweldig om zo je studie af te ronden. ik wens je er heel veel succes mee, ben benieuwd naar je verhalen.
    groetjes van Dieneke.