Ik kom weer terug naar Holland! :(

23 januari 2009 - Muyuka, Kameroen

Ik kom weer terug naar Nederland. Ik vond het een hele moeilijke keuze, maar na meer dan een maand diarree en 4 verschillende antibiotica-kuren en nog geen gewenst resultaat, is het verstandig om een dokter in Nederland op te gaan zoeken. Ik ben nu langzaam de laatste dingetjes aan het doen, morgen nog even mijn haar invlechten en er wordt nog een jurk voor me gemaakt, en dan vertrek ik dinsdagnacht. Woensdagmiddag zal ik landen en doorgaan naar Groningen.

Ik vind het echt niet leuk, wilde nog zoveel doen en zien. En mijn stage moet ik nu ook vroegtijdig stoppen met de nodige consequenties. Verder is het nu veel te koud in Nederland en heb ik heel optimistisch mijn winterjas weggedaan voor vertrek. Ik denk dat ik wel een skipak nodig heb om deze winter verder te overleven.

Ik ga wel met een goed gevoel naar huis, de tijd die ik hier heb doorgebracht was onbeschrijvelijk. Ik heb zulke lieve mensen leren kennen en een heel mooi land gezien, ik ga alles en iedereen erg missen en vooral mijn huisgenootjes en Ruth. En Nicoliene heeft nu voor niks die akelige prikken gekregen, sorry, ashia zeggen ze dan in het Pidgin English. Maar wie weet kom ik hier nog een keertje terug.

Ik kan nu zeggen tot snel!

1. bets:
    23 januari 2009
    Hai meidje, Ik denk dat het inderdaad een moeilijke maar verstandige keuze is. Je doet er goed aan om terug te komen en je goed te laten onderzoeken en een goede behandeling te krijgen. We zien er naar uit om je weer te zien en ben zeer benieuwd naar je vlechten en de rest van de verhalen. Vorr nu alvast een goede reis en tot volgende week. Liefs bets
  2. Sigrid:
    Tot snel!
    -x- Sigrid
  3. Istar:
    23 januari 2009
    Ahhh wat rot!!! Lijkt me echt heel moeilijk om die keuze te moeten maken. Uiteindelijk is je gezondheid het belangrijkst, maar blijft toch wel heel kut dat je nu weer naar NL moet gaan. Geniet nog van je laatste daagjes daar!!! Xx
  4. Rianne:
    23 januari 2009
    Jeetje marjo, wat lastig maar heel goed van je dat je een keus gemaakt hebt! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt thuis. Geniet van de laatste dagen daar, een goede reis alvast en tot snel! xx
  5. Willemieke:
    24 januari 2009
    Hoi lieve meis,

Wat enorm balen zeg! Jammer genoeg is de beste keuze voor jezelf niet altijd de leukste... :-(, k hoop dat je in Nederland snel zal genezen en geniet nog even van de laatste mooie dingen en lieve mensen!

xx Willemieke
  6. jelle:
    27 januari 2009
    Goede reis vandaag! Ik zie je morgen.

xxx