Ik ben er, mijn koffer komt morgen

29 januari 2009 - Groningen, Nederland

Gister ben ik dan thuisgekomen. Wel raar hoor en koud!!! Ik heb een goede reis gehad, wel heel lang in Muyuka moeten wachten tot de taxi eindelijk ging. De overstap ging erg snel. Binnen een half uur ben ik van het ene vliegtuig naar het andere vliegtuig gerend. Hierbij is mijn koffer waarschijnlijk op Cassablanca blijven staan. Deze is weer getraceerd en wordt morgen bij mij thuis afgeleverd. Ik heb al een potje bij het lab afgeleverd en ben weer met een nieuwe antibiotica-kuur begonnen. De vierde soort binnen 2 maanden. Ik geniet van al het Nederlandse eten, niet te lang want ik krijg overal kramp van, maar het is wel weer lekker vertrouwd in Nederland. Nu snel iedereen weer opzoeken en mijn foto's laten zien, deze staan op mijn laptop en die heeft een virus opgelopen, die moet ook nog opgeknapt worden. Het was een hele bijzondere ervaring geweest en ik had het niet willen missen. Ik vind trouwens alles ineens heel duur :s

1. Margolia:
    29 januari 2009
    Hoi Marjoleine.
    Hoop dat je gauw weer beter bent. Heb iedere keer genoten van je verslag, en wat een prachtige dia serie.
    Groetjes,
    Margolia
  2. Jelle:
    29 januari 2009
    Ja mooie fotos!

xx
  3. remco snijders:
    2 februari 2009
    zo weer thuis. dat word vast heel erg wennen lijkt mij ook. je moet jelle gewoon alles laten betalen thuis, dan lijkt alles weer net als daar heel goedkoop!! hehehe

groetjes remco
  4. Jelle:
    15 maart 2009
    Ahhh Je vlechtjes zijn weg!